ZARZĄDZANIE BIUREM RACHUNKOWYM, KANCELARIĄ DORADCY PODATKOWEGO

Jastrzębia Góra, hotel FALEZA
najdalej na północ wysunięty hotel w Polsce

Hotel Faleza

https://www.faleza.pl/

Termin:  9-11 października 2022 r.

Szkolenie będzie warsztatowym spotkaniem z codziennymi wyzwaniami w prowadzeniu biura rachunkowego czy kancelarii. Będzie próbą podjęcia działań ułatwiających codzienne kierowanie biurem, radzenie sobie z narastającą frustracją, stresem  i brakiem zadowolenia z wykonywanej pracy, bez teorii – tylko praktyka 😊.

 

Zastanowimy się jak lepiej wykorzystać posiadane zasoby/środki i jak dalej budować/rozwijać własne biuro, jak przyjmować nowych klientów do obsługi bez konieczności zwiększania zatrudnienia o kolejnych pracowników i bez zwiększania nakładów własnej pracy oraz jak mierzyć i kontrolować procesy we własnym biurze nie poświęcając temu dodatkowych godzin pracy.

 

CZĘŚĆ PIERWSZA – Co nas boli ?

- spotkanie poprowadzą Renata i Bartłomiej Sokalscy – pomysłodawcy systemu GEKKON

 

CZY MOJA PRACA JEST EFEKTYWNA ? - czyli na co marnuję najwięcej czasu ?

CZY KONTROLUJĘ PRACĘ SWOJEGO BIURA ? -  czyli co mnie najbardziej denerwuje ?

CZY JESTEM ZADOWOLONY ZE SWOJEJ PRACY ?- czyli co mnie najbardziej motywuje ?

 

W tej części odpowiemy na najbardziej nurtujące nas pytania:

 

Jakie problemy na co dzień dotykają właścicieli/kierowników biur/kancelarii ?

Jak radzimy sobie z turbulentnym otoczeniem - klienci, pracownicy… ?

Czy mamy jeszcze ochotę powiększać nasze biuro ?

Jak radzimy sobie w podziale zadań, obowiązków, środków finansowych ?

Czy kontrolujemy i analizujemy realizowane prace naszych pracowników ?

Czy sprawdzamy rentowność naszej usługi ?

Jak postrzegają nas klienci i co możemy zrobić, aby nasze usługi były inne niż konkurencji ?

Jak zachęcamy pracowników do prac dodatkowych i przejmowania dodatkowych obowiązków ?

Czy jesteśmy gotowi na zmianę pracownika – z dnia na dzień ?

Czy sprawdzają się procedury i jak bardzo szczegółowe powinny być ?

Dlaczego rezygnujemy z poprawy sobie i pracownikom warunków pracy ?

Czy jesteś gotowy na sukces/zmiany w biznesie ?

 

Artienwicz NelliCZĘŚĆ DRUGA – Jak skutecznie radzić sobie ze stresem prowadząc biuro lub kancelarię ?
- zajęcia poprowadzi dr Nelli Artienwicz badaczka psychologicznych postaw i zachowań księgowych


Stres towarzyszy nam każdego dnia, to oczywiste. Ale na co dzień nie zauważamy naprawdę prostych metod, które mogłyby obniżyć jego natężenie i dzięki temu pozwolić nam po pierwsze lepiej zadbać o swoje zdrowie, a po drugie - długofalowo prowadzić swoją firmę w bardziej zbilansowany sposób.
W trakcie szkolenia dowiesz się, kiedy stres jest dobry a kiedy zły, posegregujesz swoje stresy, tak żeby łatwiej było się nim zająć oraz poznasz proste techniki, które działają odstresowująco na poziomie neurobiologicznym. 

CZĘŚĆ TRZECIA – Jak rozwiązać problemy dnia codziennego biura lub kancelarii ?
- zajęcia poprowadzi Bartłomiej Sokalski – pomysłodawca systemu GEKKON

Sokalski Bartłomiej
Pokażemy jak we własnym biurze rozwiązaliśmy ww. problemy i jak rozwiązują je inne biura rachunkowe. Zaprezentujemy podstawowe funkcje naszego sytemu do zarządzania i kontroli pracy biura rachunkowego GEKKON.

 

Szkolenie zaczynamy w niedzielę 09 października 2022 o 16:00

planowane zakończenie we wtorek 11 października 2022 o 14:00.

- dla osób chętnych istnieje możliwość przyjazdu w sobotę lub wyjazdu w środę
- prosimy o informację – przekażemy zapotrzebowanie do hotelu.

 

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • nocleg w pokojach dwuosobowych lub jednoosobowych
    (widok na morze - dostępność wg. kolejności zgłoszeń)
  • dwa śniadania – bufet,
  • dwa obiady i dwie kolację - wg. własnego wyboru z karty do kwoty 300 zł.,
  • przerwy kawowe, miejsce parkingowe, nieograniczony dostęp do saunarium i fitness
  • alkohol we własnym zakresie
  • grzeczny piesek dodatkowo płatny 50 zł w hotelu.

 

  • Koszt zakwaterowania w pokoju dwuosobowym – 1200 zł. netto + 23% vat
  • Koszt zakwaterowania w pokoju jednoosobowym – 1400 zł. netto + 23% vat
  • Koszt bez zakwaterowania – 600 zł. netto + 23% vat

 

COVID – obecnie nie ma szczególnych obostrzeń zakazujących szkoleń lub je ograniczających. Jednakże w przypadku zmiany sytuacji epidemiologicznej wpłacone zaliczki będą podlegać w 100% zwrotowi lub mogą pozostać do rozliczenia na inny termin szkolenia wg. uznania wpłacającego.

Ponieważ szkolenie ma charakter kameralny – decyduje kolejność zgłoszeń i wpłacanych zaliczek. Aby zarezerwować szkolenie należy wysłać zgłoszenie (podać dane do kontaktu i dane do faktury) na adres: bartlomiej@bdpsokalscy.pl  i dokonać wpłaty zaliczki w wysokości 50% opłaty wybranego wariantu zakwaterowania na konto:

 

 

BDP SOKALSCY s.c.

99-400 Łowicz ul Anieli Chmielińskiej 20
PKO Bank Polski 08 1020 4580 0000 1902 0121 7926


Pozostałą należność należy uregulować do 15.09.2022

Szkolenie poprowadzą:


dr Nelli Artienwicz

  • doktor nauk ekonomicznych z zakresu nauk o zarządzaniu
  • badaczka psychologicznych postaw i zachowań księgowych
  • absolwentka studiów podyplomowych „Psychologia biznesu dla menedżerów” Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz „Neuroprzywództwo” Uczelnia Łazarskiego
  • licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQPlus, MTQ48)
  • szkoleniowiec i trener biznesu
  • autorka publikacji dotyczących rachunkowości i podatków
  • wieloletnia księgowa i doradca w zakresie rachunkowości
  • wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego
  • dyplomowana nauczycielka jogi i medytacji
  • https://art-n-witch.pl/

Bartłomiej Sokalski

  • podatkami zajmuje się od 29 lat
  • absolwent Uniwersytetu Łódzkiego
  • w latach 2000 –2009 członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych oddział w Łodzi
  • doradca podatkowy od 1998 roku - 24 lata doświadczenia zawodowego
  • biuro prowadzi razem z żoną – również doradcą podatkowym - jako spółkę cywilną
    BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy - http://bdpsokalscy.pl
  • jest pomysłodawcą i współtwórcą systemu do zarządzania, kontroli i koordynacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon
  • z zaangażowaniem od wielu lat pomaga rozwiązywać problemy organizacyjne wielu biur rachunkowych
  • prywatnie jest szczęśliwym mężem - od 26 lat, ojcem dwójki dzieci - syna i córki, jego pasją jest nurkowanie -  płetwonurek CMAS ****, fotografia podwodna, akwarystyka i drzewka bonsai, miłośnik otwartych przestrzeni i przebywania w naturze