Aby zacząć pracować w podstawowej wersji i testować system GEKKON:
- Należy zalogować się do systemu wg. otrzymanych parametrów.
- Zmienić hasło na bezpieczne.
- Dodać użytkowników do systemu i nadać im uprawnienia.
- Dodać klientów do systemu – firmy i właścicieli/udziałowców.
- Wprowadzić szczegółowe dane do ww. klientów (m. in. formy opodatkowania, udziały, kontakty, opłaty za usługę, itp. …).
- Ustawić przydział pracy dla poszczególnych użytkowników (stworzyć tzw. mapę pracy).
- Dodać miesiąc testowy.
Aby móc poznać zalety systemu GEKKON należy:
- Ustawić parametry poczty e-mail.
- Ustawić parametry bramki SMS.
- Włączyć automatyczne komunikaty SMS i e-mail.
- Ustawić parametry do wystawiania faktur.
- Zapoznać się z opcją kontroli czasu pracy (urlopy, choroby, dyspozycyjność).
- Zapoznać się z kalendarzem (podłączyć go do telefonu) i zadaniami.
- Uruchomić dział kontroli PIT'ów rocznych.
Aby sprawdzić jak pomocny jest GEKKON w pracy biurowej należy:
- Zapoznać się z kalkulatorem usługi.
- Zapoznać się z przydatnymi raportami.
- Sprawdzić statystyki pracy (biura, pracownika).
Wszystkie informacje znajdziecie Państwo w podręczniku i poradniku na stronie.