Jak szybko wystartować?

Aby zacząć pracować w podstawowej wersji i testować system GEKKON:

  1. Należy zalogować się do systemu wg. otrzymanych parametrów.
  2. Zmienić hasło na bezpieczne.
  3. Dodać użytkowników do systemu i nadać im uprawnienia.
  4. Dodać klientów do systemu – firmy i właścicieli/udziałowców.
  5. Wprowadzić szczegółowe dane do ww. klientów (m. in. formy opodatkowania, udziały, kontakty, opłaty za usługę, itp. …).
  6. Ustawić przydział pracy dla poszczególnych użytkowników (stworzyć tzw. mapę pracy).
  7. Dodać miesiąc testowy.

Aby móc poznać zalety systemu GEKKON należy:

  1. Ustawić parametry poczty e-mail.
  2. Ustawić parametry bramki SMS.
  3. Włączyć automatyczne komunikaty SMS i e-mail.
  4. Ustawić parametry do wystawiania faktur.
  5. Zapoznać się z opcją kontroli czasu pracy (urlopy, choroby, dyspozycyjność).
  6. Zapoznać się z kalendarzem (podłączyć go do telefonu) i zadaniami.
  7. Uruchomić dział kontroli PIT'ów rocznych.

Aby sprawdzić jak pomocny jest GEKKON w pracy biurowej należy:

  1. Zapoznać się z kalkulatorem usługi.
  2. Zapoznać się z przydatnymi raportami.
  3. Sprawdzić statystyki pracy (biura, pracownika).

Wszystkie informacje znajdziecie Państwo w podręczniku i poradniku na stronie.