Panel klienta

Treść

Otrzymaliście Państwo od Administratora biura rachunkowego link do PANELU KLIENTA https://[nazwa_biura].gekkon.blesksoft.pl/panel/ oraz wygenerowane pierwsze hasło.
Loginem jest PESEL.

Proszę się zalogować do panelu.

Okno logowania

W przypadku zagubienia hasła wygeneruj nowe hasło przy pomocy: nie pamiętasz hasła ?

Po zalogowaniu się do PANELU KLIENTA obowiązkowo zmień hasło na przyjazne dla siebie
i je zapamiętaj. Hasło możesz zmienić w każdej chwili.

Hasło musi składać się z minimum 8 znaków oraz musi zawierać minimum 1 dużą literę, jedną małą literę oraz jedną cyfrę.

Zmiana hasła

PAMIĘTAJ: chroń hasło przed niepowołanymi osobami – w ten sposób tylko Ty decydujesz kto zaloguje się do Twojego PANELU KLIENTA i pozna Twoje informacje.

W pierwszej zakładce odczytasz swój podatek PIT (podatek dochodowy od osób fizycznych)

PIT

 

Zmieniając zakładkę na nazwę swojej firmy/najmu/gospodarstwa/spółki uzyskasz dostęp do kolejnych zakładek przy pomocy których odczytasz swoje: 
PODATKI VAT, CIT - podatek dochodowy od osób prawnych, 

VAT/CIT

 

ZUSY/PIT-4 - składki na ub. społeczne i zdrowotne swoje i swojej spółki, oraz PIT-4 – podatek dochodowy za pracowników i zleceniobiorców jeżeli takich zatrudniasz,

ZUS

 

OPŁATY ZA USŁUGI BIURA – wykaz nieopłaconych faktur za usługę biura rachunkowego, 

Faktury

 

DOKUMENTY DLA MNIE – dokumenty przygotowane przez Twoje biuro rachunkowe dla Ciebie lub Twoich pracowników (umowy, aneksy, zestawienia, wydruki, analizy o które prosiłeś, itp.) 

Moje pliki

Dokumenty te będziesz mógł pobrać w dowolnej chwili podświetlając wymagany dokument i klikając na guzik Pobierz. 

 

DOKUMENTY DLA BIURA - dokumenty przygotowane przez Ciebie dla biura rachunkowego mające na celu rozliczenie podatkowe, tj. faktury, umowy dotyczące danego miesiąca, listy pracowników, itd.

Dotychczas przesyłałeś dokumenty/pliki pocztą e-mail na adres swojego biura. Niestety ta forma przesyłania danych nie gwarantuje bezpiecznego doręczenia takich plików. Zdarza się że Twoja wiadomość trafia do tzw. spamu, jest okrojona z niektórych załączników, a czasami w ogóle nie dociera do biura. Ani Ty, ani biuro nie macie na to żadnego wpływu. Dlatego aby wyeliminować ww. problemy został dla Ciebie uruchomiony Panel Klienta, który gwarantuje bezpieczeństwo wymiany plików. Teraz Ty wiesz ile biuro otrzymało od Ciebie plików a biuro, w końcu, wie ile ich do biura przesłałeś. 

Dokumenty dla biura

Możesz tu załadować wszystkie niezbędne pliki tworząc z nich paczki. Paczka ma charakter organizacyjny - nie ma wpływu na jakiekolwiek funkcje. Aby utworzyć paczkę kliknij przycisk "Dodaj". Pojawi się okienko, w którym musisz podać:

Nowa paczka

  • nazwę paczki (możesz pozostawić domyślną lub zmienić ją na swoją)
  • status paczki - czy jest to część dokumentów za dany miesiąc, czy ich komplet (oznaczenie jako komplet zablokuje możliwość dodania kolejnych plików - aby ją odblokować niezbędny będzie kontakt z biurem)
  • typ - czy to dokumenty księgowe, czy kadrowo-płacowe
  • okres - miesiąc którego dotyczą. Jeśli lista miesięcy będzie pusta, oznacza to, że w innych paczkach za ten miesiąc został zadeklarowany komplet dokumentów.

Po zapisaniu paczki pojawi się okienko, w którym załadujesz pliki. Można je przeciągnąć na wyznaczone pole lub kliknąć na tym polu i skorzystać z okienka wyboru plików. Po załadowaniu pojawią się one w tabeli poniżej. Każdy plik można jeszcze usunąć, jeśli znalazł się tu przypadkiem. Do każdego pliku można dodać również notatkę. Wystarczy go zaznaczyć i kliknąć przycisk w menu. Notatka będzie widoczna dla pracowników biura.

Dodawanie plików

Kliknięcie przycisku "Zapisz" dostarczy dokumenty do biura. Anulowanie lub zamknięcie okienka bez zapisania spowoduje usunięcie plików oraz całej paczki.

Po zapisaniu paczka pojawi się na liście. Przedostatnia kolumna listy - oznaczona symbolem tzw. "ptaszka" oznacza, czy komplet dokumentów z paczki został pobrany przez pracowników biura. 

Przesłane dokumenty trafią do właściwego pracownika w biurze.  
Przesłane dokumenty nie podlegają edycji, edycji notatek lub usuwaniu przez Ciebie. Jeżeli przesłałeś niechciany dokument – skontaktuj się z biurem – tylko administrator systemu może taki dokument usunąć – jest to specjalne zabezpieczenie gwarantujące bezpieczeństwo Twoich plików. 
Jeżeli chcesz przesłać dokumenty dotyczące wcześniejszych miesięcy – utwórz odrębną paczkę, opisz ją swoją nazwą, wybierz właściwy typ, wskaż aktualny okres rozliczeniowy i przypisz do niej stosowną notatkę. Pracownik biura którzy odbierze zaległy dokument łatwiej będzie mógł dzięki temu przygotować stosowną korektę lub właściwe księgowanie.