Wprowadziliśmy dużą zmianę w Gekkonie, która ma ułatwić pracę nam wszystkim. Najważniejszą częścią tej zmiany jest to, że wiadomości automatyczne (tylko e-mail) - wszystkie te, które można włączyć lub wyłączyć w sekcji ADMIN|Ustawienia|Automatyczna wysyłka - będą od teraz wysyłane za pomocą profesjonalnego portalu służącego do masowej wysyłki e-maili - sendgrid.com. Zmiana ta spowoduje, że:
- Nie ma już konieczności jakiejkolwiek konfiguracji poczty e-mail (wymagany jest jedynie adres zwrotny, abyście to Państwo, a nie my, mogli odpowiedzieć Swoim klientom).
- Prędkość i jakość wysyłki będzie dużo wyższa (otrzymaliśmy sporo zgłoszeń, w których odnotowaliśmy problemy z masową wysyłką powiadomień przez Państwa pocztę).
- Nowy wygląd poczty wychodzącej nowym kanałem. W samej wiadomości zmienił się układ graficzny - mamy nadzieję, że przypadnie Państwu do gustu. Ponadto, w związku z korzystaniem z zewnętrznego systemu wysyłki, poczta będzie przychodzić z adresu gekkon@blesksoft.pl, lecz będzie opisana jak na rysunku (Nazwa Twojego Biura przez Gekkon). Wszystkie wiadomości będą posiadały dodatkowo adres "Odpowiedz do" i będzie to Państwa adres e-mail. Zatem klient odpowiadając na wiadomość odpowie do Państwa, a nie na gekkon@blesksoft.pl.
- Wszystkie wiadomości wysyłane za pomocą nowego mechanizmu nie będą zapisywane w dziale KORESPONDENCJA. Przyczyną takiego stanu jest to że:
- Informacja o podatkach i ZUS jest "przenoszona" na prawo dopiero po fizycznym wysłaniu wiadomości. Kwoty podatku/ZUS widać w odpowiednim okienku, zatem powielanie informacji nie ma większego sensu.
- Wysłanie faktury VAT emailem oznacza ją w tabeli symbolem koperty, zatem trzymanie tej informacji w wysłanych elementach nie ma większego sensu.
- Powiadomienia, przypomnienia, monity nigdy nie były zapisywane w wysłanych elementach.
- Jeśli macie Państwo jakieś pomysły, które mogłyby usprawnić wysyłkę lub uważanie, że są potrzebne - prosimy o kontakt na adres biuro@blesksoft.pl