Co nowego

Wersja:
2.59
2024-12-15
Nowości:

Dodaliśmy możliwość wystawiania druków:

  • UPL-1
  • OPL-1

Oba drugi są dostępne w sekcji KLIENCI, w menu kontekstowym (prawy klawisz myszy) Druki.

Poprawki:
  • poprawka błędów z wczytaniem danych w działach księgowanie i kadry/ZUS, występująca przy braku utworzonych miesięcy.
  • poprawka wczytywania Mapy Pracy przy braku utworzonych miesięcy.
  • poprawka aktualizacji danych klientów przy braku utworzonych miesięcy.
Wersja:
2.58
2024-11-30
Nowości:
  • wprowadziliśmy do systemu obsługę CIT'ów rocznych (domyślnie są wyłączone! Aby je włączyć należy wejść w ADMIN | Ustawienia | Ogólne)
  • wprowadziliśmy możliwość oznaczania deklaracji CIT-10Z, PIT-8AR, VAT-9M oraz wysłania informacji o kwotach podatku. Deklaracje można dodawać z menu kontekstowego (prawy klawisz myszy) w dziale KSIĘGOWOŚĆ na etapach Dokumenty i Księgowanie. Na bazie dodanych deklaracji pojawi się status o wysyłce podatku w dodatkowym panelu w dziale KSIĘGOWOŚĆ | Informacja.
  • na podstawie miesięcznych deklaracji CIT-10Z i PIT-8AR dodaliśmy panel INFORMACJE ROCZNE, gdzie pojawią się firmy, które choć raz w danym roku wykazały odpowiednio CIT-10Z lub PIT-8AR. (Panel ten pokazuje się po włączeniu PITów rocznych lub/i CITów rocznych.)
  • zmieniliśmy sposób odczytywania WIADOMOŚCI z Panelu klienta. Teraz system będzie pokazywał odczytanie, lub nie, każdego z uczestników konwersacji. 
Poprawki:

Poprawiliśmy drobne błędy, które udało nam się wychwycić.

Wersja:
2.57
2024-11-16
Nowości:

Zaktualizowany formularz ZUS PEL.

Poprawki:

.

Wersja:
2.56
2024-10-15
Nowości:
  • w panelu klienta zmiana działania przy wszystkich okresach zamkniętych. System automatycznie naszykuje wiadomość do biura z prośbą o otwarcie miesiąca.
Poprawki:
  • w panelu klienta zmiana kolejności pól przy dodawaniu paczki dokumentów dla biura.
  • czas dodatkowy jest dostępny we wszystkich zakładkach Księgowości oraz Kadry/ZUS
Wersja:
2.55
2024-09-27
Nowości:
  • Możliwość publikowania Alertów wysyłanych emailem również w Panelu Klienta
  • Panel Klienta posiada zakładkę Tablica Ogłoszeń (domyślna przy zalogowaniu), w której pojawią się ww. alerty.
  • W Panelu Klienta pojawiła się zakładka "Mój podatek roczny", w której można podejrzeć rozliczenia roczne PIT
  • Wszystkie moduły w Panelu Klienta związane z podatkami lub płatnościami ZUS mają nową kolumnę - termin płatności.
  • W Panelu Klienta, w menu dostępnym pod Imieniem i nazwiskiem pojawiła się opcja Ustawienia. Można w niej nadać dowolny login, którego będzie można używać zamiast numeru PESEL do logowania się do Panelu. Loginu i PESELu można używać zamiennie.
Poprawki:
  • Wszystkie załączniki dołączane do Alertów zostają przeniesione do chmury AWS.
Wersja:
2.54
2024-08-21
Nowości:
  • modyfikacja kalkulatora opłat. Pojawiła się możliwość ukrywania niechcianych kolumn oraz usuwania niepotrzebnych wierszy.
  • w kartotece firm dodaliśmy pole "Data podpisania umowy" - służy ono do wyliczenia nowej wartości w kalkulatorze opłat - lata współpracy - można tą wartość zastosować podczas negocjacji z klientem,
Poprawki:
  • dodana możliwość pobrania plików załadowanych dla klienta w sekcji pliki (dotyczy tylko użytkowników panelu klienta).
  • ze strony panelu klienta dodaliśmy możliwość pobrania plików załadowanych dla biura, celem weryfikacji ich zawartości.
  • inne drobne poprawki poprawiające wydajność.
Wersja:
2.52
2024-05-21
Nowości:

Dodana została obsługa dodatkowego czasu pracy będącego częścią procesu obsługi klienta, a nie zadaniami zlecanymi dodatkowo. Więcej informacji w podręczniku

Poprawki:

.

Wersja:
2.51
2024-04-22
Nowości:

Dodana integracja z systemem płatności przelewy24.pl. Poprzez panel klienta (po odpowiedniej konfiguracji poprzez biuro księgowe) możliwe jest dokonywanie płatności za faktury wystawione przez biuro.

Poprawki:

Drobne poprawki.

Wersja:
2.50
2024-04-10
Nowości:

Raport Rentowności Klienta - dostępny z poziomu ADMIN | Kalkulator Opłat po dwukrotnym kliknięciu w klienta lub w menu kontekstowym, a także z poziomu KLIENCI | Firmy -> Raporty -> Raport rentowności klienta.

Monitorowanie obrotów dla One Stop Shop (OSS). Opcję należy włączyć w edycji firmy. Wówczas można będzie podawać bieżące wartości w KSIĘGOWOŚĆ | Zatwierdzanie, a następnie będzie można je monitorować w raportach na wielu poziomach.

Poprawki:

Poprawiona obsługa usuwania faktur.

Poprawiona edycja użytkowników Gekkona.

Drobne poprawki poprawiające wydajność.

Wersja:
2.49
2024-04-03
Nowości:

Dodana obsługa wymuszania zmiany hasła:

  • konfiguracja częstotliwości zmiany znajduje się w Admin | Ustawienia | Ogólne
  • konfiguracja złożoności haseł znajduje się w Admin | Ustawienia | Ogólne
  • konfiguracja historii pamiętanych ostatnich haseł znajduje się w Admin | Ustawienia | Ogólne

Dodane podsumowania wykorzystanych odbiorów oraz pracy zdalnej w rocznym podsumowaniu w czasie pracy.

Dodane nowe kolumny w kalkulatorze rentowności: stawka godzinowa wg. obecnej opłaty oraz rabat - różnica procentowa pomiędzy obecną opłatą a sugerowaną nową wg. czasu.

Dodana nowa podstawa zwolnienia z VAT.

Poprawki:

Poprawiona edycja i usuwanie zatwierdzonych wniosków o odbiór nadgodzin, ale niezrealizowanych.

Subskrybuj Co nowego