Dodana została obsługa dodatkowego czasu pracy będącego częścią procesu obsługi klienta, a nie zadaniami zlecanymi dodatkowo. Więcej informacji w podręczniku
.
Dodana integracja z systemem płatności przelewy24.pl. Poprzez panel klienta (po odpowiedniej konfiguracji poprzez biuro księgowe) możliwe jest dokonywanie płatności za faktury wystawione przez biuro.
Drobne poprawki.
Raport Rentowności Klienta - dostępny z poziomu ADMIN | Kalkulator Opłat po dwukrotnym kliknięciu w klienta lub w menu kontekstowym, a także z poziomu KLIENCI | Firmy -> Raporty -> Raport rentowności klienta.
Monitorowanie obrotów dla One Stop Shop (OSS). Opcję należy włączyć w edycji firmy. Wówczas można będzie podawać bieżące wartości w KSIĘGOWOŚĆ | Zatwierdzanie, a następnie będzie można je monitorować w raportach na wielu poziomach.
Poprawiona obsługa usuwania faktur.
Poprawiona edycja użytkowników Gekkona.
Drobne poprawki poprawiające wydajność.
Dodana obsługa wymuszania zmiany hasła:
Dodane podsumowania wykorzystanych odbiorów oraz pracy zdalnej w rocznym podsumowaniu w czasie pracy.
Dodane nowe kolumny w kalkulatorze rentowności: stawka godzinowa wg. obecnej opłaty oraz rabat - różnica procentowa pomiędzy obecną opłatą a sugerowaną nową wg. czasu.
Dodana nowa podstawa zwolnienia z VAT.
Poprawiona edycja i usuwanie zatwierdzonych wniosków o odbiór nadgodzin, ale niezrealizowanych.
Dla podmiotów wystawiających faktury dodana została opcja "Dodaj PL do NIP". Włączenie tej opcji weryfikuje, czy podmiot jest poprawnie zarejestrowany w systemie VIES. Opcja dostępna jest przy dodawaniu i edycji podmiotu.
Dodana funkcja wiadomości wraz z panelem klienta. Teraz można prowadzić korespondencję bezpośrednio z poziomu Gekkona z pominięciem zewnętrznych systemów takich jak e-mail.
Wiadomości są w wersji testowej. Prosimy o informowanie nas o wszelakich błędach, niedociągnięciach, czy też pomysłach na poprawienie funkcjonalności.
Od strony Panelu klienta możliwe jest dołączanie załączników. Od strony Gekkona już nie. Pliki wysyłamy do klientów za pomocą modułu Pliki.
W module pliki pojawiła się zakładka Archiwum. Do niej trafiają wszystkie załączniki z wiadomości i są przypisane do konkretnej firmy. Usunięcie pliku z poziomu archiwum powoduje usunięcie go z wiadomości.
Drobne poprawki wykrytych błędów.
Powstało automatyczne powiązanie działalności typu rolnik z osobą poprzez numer nip. Pozwala to skonfigurować adresy e-mail jak u udziałowców, a co za tym idzie wysłać wygenerowane hasła do panelu klienta. Istniejące gospodarstwa rolne zostały powiązane automatycznie z istniejącymi osobami. W szczegółach gospodarstwa pojawił się panel "Osoba powiązana", aby można było podejrzeć, czy wszystko się zgadza. Nowo dodawane osoby i gospodarstwa będą łączyły się automatycznie.
Copyright 2020. All rights reserved
Designed by BleskSoft