Dodaliśmy możliwość wystawiania druków:
Oba drugi są dostępne w sekcji KLIENCI, w menu kontekstowym (prawy klawisz myszy) Druki.
Poprawiliśmy drobne błędy, które udało nam się wychwycić.
Zaktualizowany formularz ZUS PEL.
.
Dodana została obsługa dodatkowego czasu pracy będącego częścią procesu obsługi klienta, a nie zadaniami zlecanymi dodatkowo. Więcej informacji w podręczniku
.
Dodana integracja z systemem płatności przelewy24.pl. Poprzez panel klienta (po odpowiedniej konfiguracji poprzez biuro księgowe) możliwe jest dokonywanie płatności za faktury wystawione przez biuro.
Drobne poprawki.
Raport Rentowności Klienta - dostępny z poziomu ADMIN | Kalkulator Opłat po dwukrotnym kliknięciu w klienta lub w menu kontekstowym, a także z poziomu KLIENCI | Firmy -> Raporty -> Raport rentowności klienta.
Monitorowanie obrotów dla One Stop Shop (OSS). Opcję należy włączyć w edycji firmy. Wówczas można będzie podawać bieżące wartości w KSIĘGOWOŚĆ | Zatwierdzanie, a następnie będzie można je monitorować w raportach na wielu poziomach.
Poprawiona obsługa usuwania faktur.
Poprawiona edycja użytkowników Gekkona.
Drobne poprawki poprawiające wydajność.
Dodana obsługa wymuszania zmiany hasła:
Dodane podsumowania wykorzystanych odbiorów oraz pracy zdalnej w rocznym podsumowaniu w czasie pracy.
Dodane nowe kolumny w kalkulatorze rentowności: stawka godzinowa wg. obecnej opłaty oraz rabat - różnica procentowa pomiędzy obecną opłatą a sugerowaną nową wg. czasu.
Dodana nowa podstawa zwolnienia z VAT.
Poprawiona edycja i usuwanie zatwierdzonych wniosków o odbiór nadgodzin, ale niezrealizowanych.
Copyright 2020. All rights reserved
Designed by BleskSoft